Na de Lunch & Learn kun je (als je wilt) deelnemen aan een ontspannen workshop keramiek schilderen.
We gaan samen een keukenitem beschilderen, bijvoorbeeld een schaal, bord, citruspers of pollepelhouder. Gewoon iets gezelligs, creatiefs en rustgevends om na alle informatie even met je handen bezig te zijn.
Misschien maak je wel iets wat je bij iedere maaltijd herinnert aan een gewoonte, inzicht of intentie die je graag wilt meenemen in je dagelijks leven.
En natuurlijk: deelnemen aan het keramiek schilderen is helemaal vrijblijvend. Je bent ook van harte welkom om alleen deel te nemen aan de Lunch & Learn.
Ik vind keramiek schilderen zelf zó leuk (zie de foto's hiernaast)! Misschien krijg jij daarna ook wel de smaak te pakken.
Mijn idee achter deze dag is om samen te leren, gezond te eten, inspiratie op te doen én daarna bewust een moment van ontspanning te creëren.