• Voedings- en leefstijladvies voor jong en oud
  • +31 6 383 989 47
  • info@nutreatious.nl

Zijn online consulten ook mogelijk? 

Zeker! Ik spreek je net zo goed online.

Hoe weet ik van tevoren welk pakket het beste bij mij past?

Een terecht vraag. Ik snap dat een keuze van te voren maken lastig kan zijn. Daarom raad ik je aan om eerst even met mij te bellen of te mailen. In een kennismakingsgesprek wordt voor mij duidelijk waar je naar op zoek bent, hoe je voedingspatroon en leefstijl op dit moment ongeveer zijn en kan ik je zo gericht adviseren om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Mijn advies is natuurlijk verblijvend en zal gebaseerd zijn op een inschatting. Uiteindelijk ligt de beslissing bij jou. 

Worden jouw diensten (gedeeltelijk) vergoed door mijn verzekeraar?

Nee, je kan wel in termijnen betalen. 

Ik hoop natuurlijk dat mijn persoonlijke verhaal bij jou resoneert, dat mijn persoonlijke aanpak jou aanspreekt en dat je daarom toch met mij in zee wilt gaan. Want niet alles dat wordt vergoed, is per definitie de beste optie voor jou. Vraag je jezelf dus af, resoneert dit bij mij? Heb ik een goed gevoel bij deze persoon, bij deze aanpak? Wat is mijn gezondheid mij waard? Zo heb ik ernaar leren kijken en ondertussen help ik mijzelf. Dat is wat ik ook met jou, met mijn klanten wil bereiken: kennis delen en bewustwording creëren zodat na het traject jij in staat bent op je eigen benen te staan, bewuste keuzes te maken en zonder mijn hulp gebalanceerd en gezond door het leven kan gaan.

Hoe geschiedt de betaling?

De betaling van de losse intake-, advies-, vervolg- en intervisiegesprekken doen wij vóór aanvang van het consult bij mij op de praktijk middels een tikkie of een QR-code. 

De betaling van de pakketten en analyses geschiedt binnen 7 dagen na de factuurdatum. De factuur hiervoor ontvang je z.s.m. na schriftelijke (e-mail)/mondelinge akkoord op een aanmelding. 

Hebben wij een online of telefonisch SOSuzi HOTLINE sessie? Dan stuur ik jou de factuur van tevoren met het verzoek die zo snel mogelijk te voldoen, doch uiterlijk binnen 7 dagen na factuurdatum.

Kan ik in termijnen betalen?

De pakketten kan je zeker in termijnen betalen. In drie termijnen voor pakket BASIS, in vier termijnen voor pakket UITGEBREID en in vijf termijnen voor pakket COMPLEET en combipakket NutriPsych. Tijdens het kennismakingsgesprek doe je alvast een eerste aanbetaling en bespreken wij de mogelijkheden. De gemaakte afspraken hierover leggen wij vast in een praktijkovereenkomst.

Afspraak afzeggen of verzetten?

Mocht je een keer onverhoopt toch niet kunnen op het moment dat wij hadden afgesproken? Geen probleem! Laat mij dit tenminste 24 uur van tevoren weten (via telefoon: 06 383 989 47 of mail: info@nutreatious.nl, zodat wij kosteloos een nieuwe datum kunnen prikken. Anders moet ik helaas wel de sessie in rekening brengen. Bij ziekte of grieperigheid kan de sessie online doorgaan als je daar de energie voor hebt.

Als ík de afspraak afzeg, dan vervallen je kosten voor deze afspraak.

Wij zijn als bedrijf of school geïnteresseerd in jouw diensten. Zijn er mogelijkheden en wat zijn die dan? 

Leuk!! Die zijn er zeker. Neem contact met mij op om samen te bespreken waar jullie naar op zoek zijn en hoe het beste die behoefte ingevuld kan worden. 

Hoe gaat NutrEATious om met mijn privacy?

Zie hiervoor de privacyverklaring.

Waar kan ik de algemene voorwaarden doorlezen?

Dat kan hier.

Ik heb een andere vraag

Stuur mij gerust een bericht via de contactpagina, en misschien wordt het zelfs opgenomen als een FAQ! Waarvoor alvast dank :-)